Blog se bavi temama vezanima za izazove menadžmenta u 21. stoljeću. Tim izazovima se treba suprotstaviti kako bi naše poslovanje bilo što uspješnije.

Interkulturalni izazovi menadžmenta u 21.stoljeću

utorak, 12. travnja 2011.



            Menadžment u današnje vrijeme ima sve više značenja u poslovanju, možemo reći da je bez menadžmenta danas nemoguće funkcionirati.
           
Ovim pristupnim radom ću pokušati pobliže objasniti izazove koji proizlaze iz menadžmenta. Na početku se opisuje poslovna etika koja je neizostavna u svakom pogledu, kako u privatnom tako i u poslovnom. Etično se ponašati znači ponašati u skladu s svim nepisanim i pisanim pravilima koja obilježavaju današnji svijet. Neprihvatljivo se ponašati bahato i sebićno jer nam se sve to može odbiti od glavi, moramo biti perema drugima onako kako bi voljeli da se drugi ponašaju prema nama.
           
Društveno odgovorna organizacija se sve više primjenjuje u poslovanju jer su menadžeri uvidjeli važnost tog elementa. Prije svega moramo pravilno poslovati u vlastitoj oraganizaciji te onda dosta pažnje posvetiti okruženju,tj. društvu u cijelini. Mi od društva očekujemo korektno ponašanje ali isto tako društvo od nas očekuje isto to.
           
Sve se više značenja posvečuje ljudima kao jedinim živim elementom svake organizacije. Prije svega moramo imati stručan i sposoban kadar kako bi bili što uspješniji te nakon nekog vremena taj isti kadar osviježiti novim kadrom ili obrazovanje postojećeg kadra. Na ovaj dio se nadovezuje pojam „žene u menadžmentu“ kao izazov 21 stoljeća. Sve se više prilika treba dati ženam jer one isto kao i muškarci mogu doprinjeti uspješnosti organizacije a pružanjem prilikam ženam dolazi do „rušenja“ diskriminacije.
           
Izazovi menadžmenta mogu biti i prilike i prijetnje ali svakako ih trebamo iskušati jer mogu doprinjeti uspješnosti organizacije.

1 komentari:

Objavi komentar